De voorbereiding - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Marco Schoorl - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Marco Schoorl - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

19 Juni 2014 | Nederland, Vijfhuizen

Het is bijna zo ver! Nog maar twee weekjes school en dan heb ik vakantie!!!!!
Meer dan een jaar zelfs!

Eest nog naar de Filipijnen, dan een paar weekjes thuis en dan 24 september vertrek ik naar Brazilië.
De reis is voor mij nu al een beetje begonnen, het inlezen, opzoeken en luisteren naar verhalen is al een reis op zich.

Rugtas en goede stevige schoenen zijn al ingeslagen, reisgidsen worden doorgeworsteld en de Portugese taal ben ik weer aan het ophalen!
Gisteren en vandaag wat mailcontact gehad met Brazilianen in hoop daar een overnachtingsplaats te kunnen krijgen. Ja dat gaat lukken!

Dit is het eerste berichtje op mijn blog, hopelijk volgen er nog velen!

Marco!

  • 19 Juni 2014 - 18:33

    Kristel:

    Vriend! Veel plezier met de voorbereidingen van je reis. Ik ga het zeer zeker volgen! Xx

  • 19 Juni 2014 - 19:48

    Theo:

    Boa Viagem meu Amigo! Ik ga je opzeker stalken :-) en als ik het hier kan regelen, kom ik je opzoekn/terug halen!

  • 20 Juni 2014 - 16:27

    Fieneke Baars:

    Marco, Dat ziet er allemaal super goed uit, succes met de voorbereidingen en we houden contact!

  • 02 Juli 2014 - 13:54

    Elise:

    Super goed bezig tijgertje, geniet ervan! Ik ben trots op je dat je op reis gaat! xXxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vijfhuizen

Marco

Hoi, Leuk dat je mijn reis wilt volgen. Zoals velen waarschijnlijk weten heb ik de grote stap genomen om ongeveer en jaar rond te reizen in Zuid Amerika. 24 september stap ik op het vliegtuig en begint het avontuur. Eerst naar het noordoosten van Brazilië en daarna de rest van Zuid Amerika. Het zal waarschijnlijk een reis vol nieuwe ervaringen, avontuur en ontmoetingen zijn. Nu ben ik nog in de voorbereiding van mijn reis, in juli naar Cebu (Filipijnen) en dan nog even wachten tot ik echt lang weg ga. Onwijs leuk dat jullie mij willen volgen ik vind het fijn om mijn ervaringen met jullie te kunnen delen. Marco!

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 16201

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 13 Augustus 2015

Zuid Amerika

Landen bezocht: